Kékfelhő és Dani blogja

Egy hétköznapi család hétköznapi életét éljük harmasban, kis otthonunkban. Ez a blog rólunk szól, így lehet, hogy más unalmasnak találja majd, nekem ez az Élet. :)

Utolsó kommentek

  • Azurka: Szia Kékfelhő! Mi van Veled mostanában? Nem nagyon látlak a Porontyon sem, remélem, nincs semmi ba... (2007.08.26. 22:12) Dani elment
  • Kékfelhő: Persze, írok, megint untatlak egy kicsit az életemmel :) Örülök, hogy te is olyan hurrá-optimista ... (2007.03.14. 09:31) Tavasz van! :)
  • PinkPanther: Orulok hogy irsz megint :))) Hajraaa, miert ne lehetne kertes hazatok, kulon gyerekszoba, haloszob... (2007.03.13. 17:25) Tavasz van! :)
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hivatali élet

2007.03.23. 09:17 | Kékfelhő | Szólj hozzá!

Ma reggel kissé elkéstem. Nem sokat, 10 percet. Amennyire bomlik itt bent a fegyelem, annyira nem tud lassan érdekelni, hogy időnként kések. Pedig régen ez rettentően zavart. De amióta a kollégák 1,5-2 órára napközben el-eltünnek, és én tehetetlenül állok és nézem, azóta kicsit lazábbra fogtam én is a dolgokat.

Szóval jó 5 perces késéssel érkeztem meg a Fővám térre a szokásos időhöz képest, majd gondoltam egyet, és bementem reggelit venni magamnak, meg egy kis kávét. Ha már lúd, legyen kövér alapon. Így rátettem még 5 percet. Papírforma szerint hoztam tehát az elvárt késést, 8:10-kor értem fel a lifttel. És tényleg nem érdekelt. Lehet, mert péntek van?

Minap hallgattam a rádióban egy beszélgetést, ahol azt mondta a műsorvezető, hogy szar dolog hajnaltól egy hivatalban ülni, és milyen jól tud esni, ha egy érkező hivatalnok kedvesen köszön a már ott várakozó ügyfeleknek. Valahogy ez azóta is a fejemben cseng. Régen, ha az előtt a szoba előtt ültek ügyfelek, ahova mennem kellett, akkor köszöntem, de ha csak elrohantam mellettük, akkor nem. Azóta viszont lassítok, kis mosoly, köszönés. Még csak nem is esik nehezemre. Újabban jobban kedvelem az ügyfeleket, mint a kollégáim egy részét. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kekfelho.blog.hu/api/trackback/id/tr1049944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása