Kékfelhő és Dani blogja

Egy hétköznapi család hétköznapi életét éljük harmasban, kis otthonunkban. Ez a blog rólunk szól, így lehet, hogy más unalmasnak találja majd, nekem ez az Élet. :)

Utolsó kommentek

  • Azurka: Szia Kékfelhő! Mi van Veled mostanában? Nem nagyon látlak a Porontyon sem, remélem, nincs semmi ba... (2007.08.26. 22:12) Dani elment
  • Kékfelhő: Persze, írok, megint untatlak egy kicsit az életemmel :) Örülök, hogy te is olyan hurrá-optimista ... (2007.03.14. 09:31) Tavasz van! :)
  • PinkPanther: Orulok hogy irsz megint :))) Hajraaa, miert ne lehetne kertes hazatok, kulon gyerekszoba, haloszob... (2007.03.13. 17:25) Tavasz van! :)
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A mi kis ünnepünk

2007.03.16. 10:50 | Kékfelhő | Szólj hozzá!

Tegnap sajátságos módon ünnepeltük március 15-ét. Egyszerűen figyelmen kívül hagytuk a világot. Nem volt. Nem létezett.

Reggel rövidke készülődés és reggelizés után irányt vettünk a húgomékhoz, Gyálra. Nemrég költöztek át Felsőpakonyról ide, ahol eddig a műhely volt. Látszik, hogy Zoliék időt szántak a ház kialakítására is, bár még tényleg elég "fapados". Mondta is kicsit szégyenkezve, hogy pillanatnyilag ez van, itt kell még egy ideig meghúzniuk magukat. Mi nevettünk, CS közölte, hogy a lakrész alapból nagyobb, mint az a lakás, ahol mi már egy éve élünk. Ők ráadásul csak ketten vannak, és van egy viszonylag nagy kertjük is. Nem hiszem, hogy panaszkodniuk kellene :)

Épp a húgommal beszélgettem a konyhában, megjelent CS és közölte, hogy  találtak egy csúzlit, de az Daninak nem jó, mert túl nehéz kihúznia a gumit, így csinálnának neki egyet, amit tud kezelni. Ráztam a fejem. Nem kell neki csúzli. Isten ments...
Aztán CS odajött, odadörgölte a fejét a fejemhez, búgott, udvarolt, győzködött, én pedig majdnem elnevettem magam. El sem hiszem. Mondtam, hogy szúr. (Napok óta nem borotválkozott, kis szakálla van, szóval szúrt.) Erre még jobban odadugta a fejét. Valami olyasmit sugdosott, hogy engedjem meg a csúzlit, neveljük már fiúnak a fiúnkat, ne kislánynak. Én pedig...
Beleegyeztem. Mit tehettem volna?! Ember legyen a talpán, sőt!, nő legyen a talpán, aki ilyen győzködésnek ellent tud állni. Én nem tudtam. :)
Szóval a fiúk elvonultak csúzlit gyártani, majd próbálgatni. CS azért szigorúan megkapta napiparancsba, hogy csak akkor játszhat Dani a csúzlival, ha ő is ott van, és figyeli, hogy mire céloz a gyerek.

A húgom főzött, Zoli a kis játék után folytatta a vontatójuk javítását, Dani az egyik új játékával űrhajót épített, CS is elfoglalta magát, én pedig kiültem a napra, és élveztem a békét. Meg a csendet. Isteni volt :))

Finom ebéd után szabadprogram kezdődött, Dani ugyan nem aludt, de nyűgös sem volt, remekül eljátszott magában is, meg velünk is. Kipróbáltuk a Junior Monopolit, meglepően jól szórakoztunk felnőtt fejjel is. A húgom hozta a legjobb átlagot, ugyan egyik menetben sem nyert, de egyikben sem ő volt az első csődbe menő játékos. Mázlista :)

Hatra értünk haza, és az egész napos semmittevés után úgy éreztem, ideje valamit nekem is csinálni: elmosogattam, elpakoltam a gyerek cuccait, elhajtogattam a ruhákat a szárítóról és betettem egy új mosást.

Este pedig megnéztem a tévében egy butácska, mégis aranyos romantikus filmet, miközben a család már húzta a lóbőrt. Édes kis film volt. Amolyan lányos mozi. De néha kell ilyen is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kekfelho.blog.hu/api/trackback/id/tr947163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása