Kékfelhő és Dani blogja

Egy hétköznapi család hétköznapi életét éljük harmasban, kis otthonunkban. Ez a blog rólunk szól, így lehet, hogy más unalmasnak találja majd, nekem ez az Élet. :)

Utolsó kommentek

  • Azurka: Szia Kékfelhő! Mi van Veled mostanában? Nem nagyon látlak a Porontyon sem, remélem, nincs semmi ba... (2007.08.26. 22:12) Dani elment
  • Kékfelhő: Persze, írok, megint untatlak egy kicsit az életemmel :) Örülök, hogy te is olyan hurrá-optimista ... (2007.03.14. 09:31) Tavasz van! :)
  • PinkPanther: Orulok hogy irsz megint :))) Hajraaa, miert ne lehetne kertes hazatok, kulon gyerekszoba, haloszob... (2007.03.13. 17:25) Tavasz van! :)
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hosszú hétvége gyermektelenül

2007.03.17. 15:53 | Kékfelhő | Szólj hozzá!

Tudom, hogy egyesek szemében fura, ami nálunk megy, de Dani ezt szokta meg, és bátran elmondhatom, mindannyiunknak jó így. Miről beszélek? A gyermektelen hétvégékről természetesen.

Amikor Dani pici volt, szükségem volt egy-egy átaludt éjszakára, hisz a fiatalúr nem volt valami jó alvó, éjjelente hatszor-hétszer is felkelt. Legalább hatszor-hétszer. Néha többször. Gondoltam, vagy megőrülök vagy alszom végre. Így megbíztuk az apai nagymamát, hogy vigyázzon rá, én meg bedőltem az ágyba aludni. Jól sikerült a dolog.
Amikor külön költöztem az apjától, már apai jogon járt nekik minden második hétvége. Tehát gyerek szombat reggel el nagyihoz, vasárnap este haza hozzám. Én pedig aludtam. Sokat. No, meg egy kicsit magánéletet is éltem...

Mindez majd négy éve megy így. A legújabb fejlemény, hogy anyám nyugdíjba ment, így ő már hétközben is elérhető, ha gond van Danival. Mint kedden. Kijelentette, hogy nincs kedve náthásan óvodába menni, így kénytelenek voltunk eltranszportálni anyámhoz Zuglóba, ahol a szerdai napot töltötte, péntekre pedig ismét randit beszéltek meg egymással...
Aznap este meg irányt vett a kölyök az apai nagymama felé, azóta nála múlatja az időt. Na meg az apjánál.

Én pedig élvezem a gyermektelen létet: nem hajnali hétkor kelünk, nem kell ebédet tálalni délben senkinek, egy szál köntösben szaladgálhatok... pihenés, lazítás, szabad szerelmeskedés... imádom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kekfelho.blog.hu/api/trackback/id/tr9147618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása